El meu blog :)

Monday, February 19, 2007

Plagi

Hola a tots. El meu blog comença a fer pena. Continuo en la meva ratxa de falta de temps per tot arreu. Aquest matí he despedit en Xumi, sóc al laboratori, quan surti tinc curs de francès, després hauré d'anar a fer la bugada (imprescindible ja), demà és el Carnaval de Binche amb els famosos Gilles, dimecres el Crossage...

Us deixo l'adreça del Blog de l'Ari perquè us hi entretingueu mentre jo no tingui temps de tornar a posar el meu blog en condicions. Allà al menys podreu veure un petit reportatge del que ens dediquem a fer per aquí últimament: fotos de la Degustació Boraine, el viatge a Copenhague i la preparació de la Soirée Erasmus...

De seguida que pugui, m'hi torno a posar! No m'agrada tenir el blog tan descuidat...


3 Comments:

Anonymous Anonymous said...

sisi...tens als teus fidels lectors una mica oblidats...però tranqi, q jo ja ho faig això d mirar el blog d l'ari quan no hi ha re nou pel teu món...i mes o menys el italia es pot capiscar..:P

3:12 PM  
Blogger Sandra said...

jaja, jo també.. la setmana passada l'hi vaig fer una ullada.. pk mira que tens coses per plikar eh??? i mira que estem aburrides les alemanyes! jaja apa, vaig a mirar el blog de l'ari a veure si hi surts!
muuuuaaaak!

4:45 PM  
Anonymous Anonymous said...

Sisteeeeeeeeer!!

Et veig atrafegadaaaaa!! jijiji
I jo ultimament stik relaxada (és per la teva granota antistreeess que ho sàpigues!)

Stik apunt d'acabar la triologiaaa que m'estava llegint acabaré xfi l tercer llibre de més d 900 paginotes!
I tu no deus tenir temps x llegir!!jeje

x cert vas escollir algun dels llibres que et vaig dir?

Apa marxu a fer un treball de Larra!
Jo i els treballs grrrr T.T



Un petÓ de germanota petitota ^^

9:35 PM  

Post a Comment

<< Home