El meu blog :)

Thursday, December 14, 2006

Mala publicitat: Hotel Aroza (Amsterdam)

El cap de setmana passat vam anar a Amsterdam. No havíem reservat allotjament i ens va costar una mica trobar-ne. Vam tenir tan mala pata que ens van estafar. No em vé de gust explicar tots els detalls perquè em fa mandra, ràbia, i perquè en part va ser culpa nostra, per massa confiats. Per primera vegada a la vida, vaig ser la que em vaig indignar i enfadar més amb el jefe de l'hotel i vaig discutir amb ell fins cansar-me i fins que els altres em diguessin que no hi havia res a fer, de fet, tenien raó.

I com que no vaig poder-hi fer res, però em va fer ràbia, he pensat que l'únic que puc fer ara és fer mala publicitat d'aquell antre per tal que ningú hi vagi. I com que ara tinc un blog i internet és poderós, doncs la faig des d'aquí la mala publicitat.

NO ANEU A L'HOTEL AROZA D'AMSTERDAM
NO VAYAIS AL HOTEL AROZA D'AMSTERDAM
DON'T GO TO AROZA HOTEL IN AMSTERDAM
N'ALLEZ PAS AU HOTEL AROZA À AMSTERDAM

Perquè veieu que no soc la única que penso així, aquí teniu certs comentaris.

Apa, no crec que serveixi de res però ja m'he quedat amb la consciència tranquil·la :)

5 Comments:

Anonymous Anonymous said...

bona idea nuska! l'Aroza a prendre pel sac!! colla de keibrens... muac

2:51 PM  
Blogger Sandra said...

uooo et consola si et dic que quan vam anar a visitar a la marina ja ens van avisar?? tots els hotelets que hi ha pels voltants de l'estació i pel centre tenen aquesta tendencia.. enlloc de tenir els preus penjats tu els has de regatejar abans d'acceptar l'habitacio. I un bon consell fer un "vistasso" a l'habitació abans de quedar-se-la. Tot i sabent-ho..el segon cap de setmana que vaig passar a Amsterdam, també em van mig timar! seran oöigaehrasödvnaöogh!!!!

5:11 PM  
Blogger Sandra said...

que tal si poses també el comentari a la pagina de comentaris? mes que res que la opinió més recent és MASSA bona.. no?
Muuuuuaaaaaak!!!

5:17 PM  
Blogger illesilaberints said...

Brutals els comentaris de la pàgina:
"Myself and another friend were propositioned with having a bed made up on the actual pool table when we arrived."

xDDDD
Hi ha fotos de l'antro aquest? Sona pitjor que qualsevol dels "Du Park" :-p

muaaaaks

9:29 PM  
Blogger Anna said...

Ja he intentat escriure el meu comentari destructor a la pàgina de comentaris, però no me'l publiquen!! grgr

9:18 AM  

Post a Comment

<< Home