El meu blog :)

Monday, November 20, 2006

M'avorreixo...

Eus aquí un post escrit per una persona avorrida que, per tant, córrer el risc d'avorrir al personal.

Resulta que a principis de la setmana passada el meu sintetitzador de veu va començar a parlar!! Va ser una petita prova entrenant el programa només amb 280 fitxers de veu.

Com que va funcionar tot bé i tothom estava molt content, dimecres vaig llençar l'entrenament amb tota la base de dades sencera: 3200 fitxers, som-hi!Dimecres a la tarda em vaig donar festa, tot esperant que l'ordinador fes els seus càlculs.

Dijous vaig arribar tota emocionada al Labo per veure què tal parlava el sintetizador ara que ja estava entrenat del tot... pro res, encara calculava! Vaja... Vaig estar fent el dropo pel laboratori durant tot el matí, però veient que encara calculava, em vaig tornar a donar festa a la tarda.

Dijous, per variar, teníem festa a la residència (amb la conseqüent cata de cerveses belgues i l'anar a dormir tard). Tot i això, jo tota motivada, ja em teniu divendres al matí, dutxa i cap al laboratori, a veure què diu la Julie (així hem batejat la dona que parla). Quan em vaig trobar que jo només havia dormit 4 hores i que la maquinota encara calculava quasi m'agafa un atac d'histèria. Aquesta vegada, per això, no vaig aguantar tot el matí fent el dropo: cap a les 10.30 li vaig anar a dir bon week-end al profe, me'n vaig anar a comprar i després em vaig tornar a posar a dormir.

Comprendreu les ganes que tenia jo avui, dilluns, d'arribar al laboratori. Però després de tot el cap de setmana calculant..mmm... la maquinota encara no ha acabat!! Quin desespero... Així que aquí em teniu, un altre matí deixant passar les hores. Naturalment, aquesta tarda em torno a donar festa i demà em sembla que no vindré abans de les 10, per si les mosques.

Per sort estic segura que l'entrenament no s'ha penjat i que, de moment, no hi ha errors perquè puc anar controlant el seu estat... però vaja, el que em sembla que passa és que m'han donat el PC més vell de tot el laboratori, que aquí una s'hi fixa.

Vaja, que accepto propostes d'oci que es puguin fer amb un PC connectat a internet perquè ja estic cansada de refrescar la safata d'entrada del mail cada 2 segons i de remirar tots els blogs i fotologs que tinc a "Favoritos" per passar el temps. Tot i que, últimament, he trobat una cosa útil a fer: dictats de francès per internet:) Almenys que les hores mortes m'aprofitin...

4 Comments:

Blogger Sandra said...

jeje!
jo he decidit que aviat estrenaré un blog ben eixerit! ja que cada vegada sembla que hi ha menys coses per aprendre i més temps entre passi i passi.. així que tota idea serà benvinguda! de moment.. continuo amb el training! un petonet moolt gros!i que aprofiti el temps lliure! ;)

3:08 PM  
Anonymous Anonymous said...

Sudoku online !!!

No els acabes mai....

5:46 PM  
Blogger Mireia said...

Anna!
D'on els has tret els dicatats aquests?
Saps que m'he apuntat a francés? a veure quan et podem venir a veure!
Un petó wapa!

4:01 PM  
Blogger Anna said...

Pitjor que un ordinador que tarda dies a acabar els càlculs és un ordinador que després de quasi una setmana calculant... es penja! Exactament això és el que m'he trobat avui quan he arribat al Labo

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAGGGGGGHHHHH!!

Tots els dies perduts per res i ara, a recomençar :_(

Odio els ordinadors...

6:49 PM  

Post a Comment

<< Home