El meu blog :)

Tuesday, October 31, 2006

Benvingut/da a Mons!

Demà arriba el meu primer convidat/da a Mons!!!!!!

Sí, demà al matí i es queda fins diumenge! Quina il·lusió em fa ensenyar el meu nou hàbitat a algú!

Qui serà?? Aaah?? SORPRESA!

Encara que no sigui una cosa gaire habitual, resulta que tinc un convidat però no sé qui és. Tinc una colla d'amics tan simpàtics i divertits que no em volen dir qui serà l'afortunat que vé a passar uns quants dies aquí amb mi.

Bé, doncs, només em queda esperar. Sigui qui sigui serà benvingut!

4 Comments:

Anonymous Anonymous said...

i doncs? ha sigut una grata sorpresa??? suposo que si, i que els deus tenir ven ocupats amunt i avall!! Ja ensenyareu les fotos! jo despres de la primera setmana com a currante m'estic prenent le finde de relax total..sap greu no haver pogut venir!!! la proxima visita.. aviat.. i jooo!! muuuaaaak!

3:49 PM  
Anonymous Anonymous said...

ooooh.. mon foie.... increïbles akests bàrbars :P

7:20 PM  
Blogger Marc said...

à fond, à fond, Anna, à fooooond!:)

11:01 PM  
Blogger Anna said...

quina sorpresaaaaaaa!!!
quina emoció!!!!

jo que tota emocionada havia anat el dia abans a comprar un joc de coberts pel meu convidat..xDD
que innocent!! si arribo a saber que n'havia de comprar 5... jeje

11:23 PM  

Post a Comment

<< Home