El meu blog :)

Monday, October 09, 2006

Les boles de pols sota el llit... generació espontània??

Avui fa un mes que vaig arribar a Mons.

Diuen que nunca és tarde si la dicha es buena. Jo mateix, ha sigut ara la primera vegada que he marxat a viure fora de casa els meus pares. Per això, potser tard per alguns, és ara que he començat a descobrir molts coses sobre els què-haceres del hogar... perquè hi ha moltes coses que només te les ensenya l'experiència.

Estava convençuda que una de les coses que més m'agradaria de viure sola seria que podria deixar una graaan muntanya de roba sobre la cadira sense que ningú (la mama) és queixés, o que podria tenir la taula tan desordenada com volgués, que escombraria quan em vingués de gust... I ves per on, per sorpresa meva i tot, m'ha passat tot el contrari: m'estic tornant una maniàtica de l'ordre i la neteja! (qui ho havia de dir...)

A força de viure-ho, una s'adona de fenòmens curiosos, com ara que, si no escombres, apareixen misteriosament boles de pols a sota el llit, encara que a tu et sembli que no has fet res d'especial perquè elles arribessin fins allà.

Així, després d'haver descobert una relació directa entre passejar-se amb les bambes de carrer per dins l'habitació i la freqüència de l'escombrat, vaig decidir adoptar dues mesures de seguretat. Primer, vaig comprar una estoreta per posar a la porta d'entrada, de manera que un es pugui (estigui obligat) a fregar-se els peus abans d'entrar. La segona és encara més fàcil: les sabates es queden al rebedor, i per dins de la chambre, un va en sabatilles o mitjons.

D'altra banda, el fet que per rentar la roba a màquina hagi de caminar un quart d'hora i pagar uns 4,5€ m'ha portat a rentar sempre la major part de la roba a mà. Cosa que també és tot un art i que m'ha m'ha fet adonar de la necessitat d'un respallet per les taques difícils i un spray lleva-taques.

I d'aquesta manera, en un mes he aconseguit recopilar tots els productes de neteja haguts i per haver: pels vidres, pel lavabo, pels plats, per la roba, pel terra... i tot el tipus d'estris necessaris: escombra, recollidor, drap per la pols, drap per eixugar plats, baieta per fregar el lavabo, que no és la mateixa que la de fregar els plats, ni la de fregar el terra...

Aprofito per presentar-vos dues grans adquisicions per la meva habitació:

<-El minisofà que es veu a la foto és molt còmode per llegir però alhora es desplega i és un llit! És xulíssim! Ja sabeu, em podeu venir a visitar quan vulgueu! Aquesta nit ja hi he tingut la primera convidada :)

I aquests són els amics que em fan companyia, un cactus i una planteta, espero que no se'm morin perquè em sabria greu ->





I és que em sembla que és el sentiment de propietat que m'empeny a fer tot això, la neteja i les ganes de decorar-la. Ara aquesta habitacioneta és casa meva, em pertany, i jo en soc la mestressa. I m'agrada tenir-la neta, pulida, ordenada... perquè després d'un mes, ja me la sento meva.

5 Comments:

Blogger Marc said...

Quina habitacio mes xula!! veig q tens vistes a la natura i tot!!:)
Apa, fins moooolt aviat!!

1:17 PM  
Blogger Anna said...

L'habitació és un novè pis i està encarada a l'est perfectament.

Tinc unes vistes i sobretot, unes sortides de sol molt xules! Algun dia us en posaré una foto, que n'he fet moltes :)

2:26 PM  
Anonymous Anonymous said...

Que xuli la teva habitacio!! te la canvio!! jaja .. el que veig.. però.. és que encara no has aconseguit que el super poster que et vam regalar es mantingui enganxat a la paret... juurl! aquestes puntes que surten disparades... :P
tens balco??? moola! ara una perspectiva de l'altra banda! el llit desfet i la roba per tot arreu! jeje
Muuuaaak!

4:49 PM  
Anonymous Anonymous said...

joooo!!! quina monada de chambre!un meset ja...que ràpid passa el temps...muuaa!!

tona

1:35 PM  
Anonymous Anonymous said...

nenaaaa!! despres dun finde por ahi perduda m poso al dia!! q xula lhabita!
jeje...lod les boles del desert es tan cert!!!! jeje...passegis x lhabitacio o no..hi son! despres d l'estiu la meva habitacio semblava el far-west! generacio espontania jo crec!

besituuuus!>:**

7:25 PM  

Post a Comment

<< Home