El meu blog :)

Thursday, September 28, 2006

On va faire de bonnes actions. 7ème/8ème jour

Reprenc el blog amb més bon humor que l'últim dia. Això de la Bleusaille deu ser com la vida mateixa: "una de cal, una de arena", avui pateixes però demà, com a recompensa, passaran coses millors.

Després del meu dilluns de moral baixa, els Poils i les Plumes (els que ens fan la vida impossible) van ésser compassius i ens van preparar una "soirée piscine". I com diuen en francès, va ser "chouette" (que vol dir guai). Tots plegats amb més bon humor vam fer piscina de nit, de 8 a 11. L'esperit de la Bleusaille continuava sent-hi present: vam cantar a l'autocar, vam cantar des de l'aigua, vam cantar tirant-nos pel tobogan, vam cantar als vestidors els cants de les noies (al tanto, noies, pq el dia que us els ensenyi us faran gràcia: deixen als homes per terra!) I la veritat és que vaig aprendre més cançons en una tarda que les que havia après fins ara, amb la pressió de la gent cridant-me al meu voltant.

Ahir, dimecres dia 27 de Setembre, era la Festa de la Comunitat Francesa a Bèlgica, o sigui de la Wallonie. Era festiu i hi havia activitats a fer per tot Mons. Nosaltres, els Bleus, per un cop durant 2 setmanes, vam fer una cosa realment útil per la societat. Ens vam passar la tarda picant porta per porta, recollint menjar per donar al Resto du Coeur (associació benèfica). Va estar molt bé anar per les cases conversant amb la gent de Mons, i a més a més, vam aconseguir molta teca :)

Al vespre, era la "soirée Parrain-Fillole" (Padrí-fiola) i havies de fer tot d'activitats tipus gimcama amb el teu padrí. En Pièrre, el meu padrí, es mereix una menció al blog: Té ja 10 estrelles a la Penne (La Penne és la gorra que em donaran si em batejo, i cada estrella són els anys que portes a la facultat) i és tot un personatge, la festa personificada.

Per continuar amb les activitats de bon rotllo, aquesta nit fem una barbacoa en un bosc a l'aire lliure. Llàstima que sigui després de 3 hores a la sala de tortures perquè avui toca "ramassage" (recollida de diners), i té pinta que serà dur.

Ja em queda menys d'una setmana: dimecres dia 4 és el Jour J.

2 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Ei, avui el ramassage toca els collonets i despres aneu caminant fins arribar on feu la barbacoa. El cami es una mica dur pero la barcbacoa es genial, et donen el teu pa, la botifarra i la teva botella de vi. I venga a veure i menjar i parlar amb tothom, avui tots sereu iguals.

Venga ja m'explicaras com t'ha anat.

11:15 AM  
Anonymous Anonymous said...

ueoooooooo!! cm mola q tot cmnci a dexar d ser radical i passi a ser mes vida locaa! a +...axo d q shagi fet esperar li dona mes d valor!disfruta infinit dl q et qeda d Bleusaille..i apres a liarlaaaaaaaaaaaa!

petonissims!!!

4:59 AM  

Post a Comment

<< Home