El meu blog :)

Wednesday, September 20, 2006

Sisi CoinCoin

A dalt, una italiana i jo disfreçades de SisiCoinCoin per la Bleusaille (difícil d'explicar perquè).

A baix, una de les enganxines que he de vendre. Un altre dia us explicaré què signifiquen les insignies.

PD: Désolée, però no hi haurà document gràfic sobre la Bleusaille: impossible emportar-me la càmara a aquell caos de perdició (a part de que està prohibit). Ells sí que fan fotos, que espero que almenys les pengin en algun lloc quan tot acabi.

 Posted by Picasa

1 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Ei veig que de moment t'ho prents bastant bé, per cert en quina "regionale" estas. Et juro que llegint aixo hem ve al cap tot el que hi vaig passar i es maco. Veig que segueixen fil per randa tota la cerimonia cada any.
Ara que ja hi estas ficada et dic que quan acabis sentiras una safisfaccio impresionant, en el moment despres de batejar-te, ja veuras.

Venga

PD: Jo tinc fotos de l'any que hi vaig estar jo. Són tremendes

8:27 AM  

Post a Comment

<< Home