El meu blog :)

Sunday, November 05, 2006

Memima: MONS 2006!!

És com si m'estés despertant d'un somni...

En comptes de tenir un convidat sorpresa que arribés el dimecres, vaig tenir 4 convidats sorpresa que van arribar el dimarts, i una última convidada sorpresa que es va presentar dijous.

Imagineu què se sent arribant al passadís de la residència i veient 4 persones assegudes a terra devant de la porta de la teva habitació cridant: "sorpresaaaaa!!!". No m'ho podia creure: l'Ingrid, la Marta, l'Eva, en Marc i en Marçal havien vingut a passar amb mi l'aniversari!!!!

De dimarts fins avui diumenge ha sigut un no parar: hem rigut com mai, hem fet visites culturals a Brugges i a Tournai, hem fet festa quasi cada nit... Els he intentat ensenyar com és verdaderament el folklore belga, i me n'he ensortit prou bé, em sembla :)

He passat un aniversari fantàstic, amb els meus nous amics belgues, italians...i amb una representació dels de sempre... poca cosa més es pot demanar!


La Marta em va pintar una samarreta que li ha quedat de conya: al lateral, Mons 2006; a darrera memima (les nostres inicials).

Les meves amigues italianes, les nenes, em van regalar un bolso molt xulu!
I els meus amics nens em van regalar un lot complet de cerveses especials amb copa inclosa... ;)




Només puc fer que donar les gràcies per aquesta genial sorpresa i pels dies que hem passat.

Moltíssimes gràcies M.E.M.I.M. ("Por un amigo, lo que sea" ;p)



Podeu veure més fotos d'aquests dies al blog de l'Arianna !

6 Comments:

Blogger Marc said...

La cara que vas posar el primer dia al veure'ns no tenia preu!! Visca la Polytech!!!:)

3:06 PM  
Anonymous Anonymous said...

'qfoooort!!'...'xo q feeeeeu????'
buaa...un 10 pel viatge! visca els MEMIMA! i els q no vau poder venir....no deixeu q us ho expliqin, aneu-hi! poder algun repeteix i tot...tot sigui x la birra, el Pièrre, els italians, les italianes, els belgues....
à fooond!!!

3:37 PM  
Anonymous Anonymous said...

FELICITAAAATS NUSKA!!

quina sorpresa més bonica et van preparar!!segur que us ho vau passar de conya!Irrepetible!
Un petonet i que vagi molt rebé per terres belgues!!

xènia;)

4:44 PM  
Anonymous Anonymous said...

si no t´importa, m´imprimiré els "colage", stan guais!!!!
veient les fotus dels primers dies em moro d´enveja de no haver vingut els 2 primers dies!!!!!!!!!
biz***

6:53 PM  
Anonymous Anonymous said...

torno a recalcar, k dsprés d'investigar 'à fond' el teu nou hogar, puc afirmar que t'hem deixat en bones mans. Ambient refinat i educat on els hi hagi. I amb un padrí com el pierre... em quedo trankil :)

mmm... una chupadita, por favor..? :P

11:23 PM  
Anonymous Anonymous said...

uaalaaaaaa!!!;) kina envegetaaa +sana ke mha fet veure les fotus i llegir lu be ke us ha anat!=)
mhagues encantat poder serhi i felicitarte en personaa!!:S i evidentment, veure birres de les mes boneesss i fer xerinolaa amb valtres!!:P enfiii, un altre dia sera!:)

1:28 PM  

Post a Comment

<< Home