El meu blog :)

Friday, November 10, 2006

Home, sweet home...

Tot just avui m'he començat a recuperar de la visita que vaig rebre la setmana passada. Físicament, el dilluns ja estava recuperada, gràcies a una cura de son que vaig fer durant tot el diumenge. La meva habitació, dilluns mateix també, ja havia tornat al seu aspecte habitual i aparentment tot havia tornat a la normalitat, com si mai una tropa d'invitats s'haguessin presentat a invair-la per sorpresa.

La normalitat, però, només era això: aparent. La recuperació anímica ha demanat una mica més de temps. Poc a poc, l'alegria d'haver-los tingut aquí es va anar tornant nostalgia... em van aconseguir tocar la fibra més sensible.

La visita dels meus amics estimats em va portar a Mons, per uns dies, el meu món de Barcelona. De manera que quan van marxar, no només els he trobat a faltar a ells, sinó tota la vida que jo tenia muntada a caseta, abans de marxar.

He trobat a faltar les llargues sobretaules de café amb El cor de la ciutat. He trobat a faltar barallar-me una mica amb els meus germans. He trobat a faltar arribar a casa i que la mama em preguntés com m'havia anat el dia. He trobat a faltar les xerrades per telèfon amb els amics per decidir què fer el divendres a la nit. He trobat a faltar els panallets i les castanyes que es mengen per Tots Sants. He trobat molt, molt a faltar tothom a qui també li hagués agradat venir a fer-me una visita però que malhauradament no ha pogut.

Providencialment, ahir vaig rebre un paquet sorpresa per correu: Panellets fets de casa!!! Els meus tiets m'han enviat una mostra dels panallets que fem cada any. Que n'estan de bons! Moltes gràcies, família. Aquest tipus de coses, quan ets lluny, fan una il·lusió desmesurada :)

I així, mentre em menjava el primer panellet de pinyons, em va semblar que em començava a curar una mica...

Un petó per tots.

Amb carinyo, des de Bèlgica.

Merci, tia! Boníssims, com sempre.

3 Comments:

Blogger Marc said...

Quina bona cara els panellets!!:)

Als visitants tb ens ha costat una mica de pair, la veritat.. Es troben a faltar els temps en què estavem tots a la uni, inclosos els qui no han pogut venir...
Però els temps canvien i segur que acabarà sent per a millor!:)

Almenys...per Nadal tindrem retrobada completa!:D Pro ara, a disfrutar tot el que tens aqui, que no es poc!!:P

Un peto!
MarcM

8:07 PM  
Anonymous Anonymous said...

aixxx...els panellets, son 'aquellas peqeñas cosas q hacen que la vida merezca la pena'...(aixo diu una canço,no?)
comparto infinit el teu post, ja ho sas...entre visita d papis, i visita a Mons..aqesta setmana ha stat rarot tornar a la vida 'normal'...sort q el Sol, els infinits mails i alguna trucadeta a casa tot ho arreglen:)
petonets!

8:20 PM  
Anonymous Anonymous said...

..i llegir blogs com els teus també fan entrar una melancolia mooolt graan... la meva nusketa.. casona, el temps més moderat.. els deliciosos plats cuinats per les mames i àvies.. les quedades amb tots els amics.. les fires multitudinaries... hi ha coses que sé ara que tardaré a tornar a tenir.. jooops! només espero que per molts anys duri la nostra amistat i ens poguem anar fent visitetes com la que has rebut tu ara!Un petò enormeeeeeeee per tooots!!!

8:48 PM  

Post a Comment

<< Home