El meu blog :)

Friday, January 19, 2007

nino nano

Us vaig a explicar una història tonta, però d'aquelles que a tothom li fa gràcia que li passin.

Resulta que al setembre, al arribar a Mons, em vaig obrir un compte al Fortis Banc belga. Una setmana després van arribar a la residència els dos murcians que estaven aquí el quadrimestre passat, el Vicente i el Gregorio. Ells no parlaven gens de francès i em van demanar si els podia ajudar a fer vàries gestions, entre les quals anar-se a obrir un compte també a chez Fortis; cosa que vaig fer de bon grat, i sense que fos cap molèstia, només faltaria.

I doncs, he estat recompensada per aquesta meva altruista i desinteressada bona acció. Sense ser-ne pràcticament conscient vaig entrar a formar part d'un sorteig pel fet d'haver portat nous clients al banc. L'objecte a sortejar? un iPOD nano d'1GB. La bona notícia? Que em va tocar!

M'ho van dir abans de Nadal però fins avui no l'he pogut anar a buscar. El cas és que per recollir-lo ha sigut en un acte "oficial" al despatx del director de la sucursal, amb un parell de copes de xampany. Quasibé em costava aguantar el riure durant els seus quasibé cinc minuts de discurs sobre el profund agraïment que em tenia el banc pels meus mèrits d'haver aportat nous clients i haver col·laborat a engrandir i enfortir el gran grup Fortis. Mentre anava parlant jo no podia fer més que anar fent cops d'ull a l'iPOD que veia sobre la seva taula, tot posant cara sèria, vist que ell estava tan solemne. Semblava que m'estés donant un premi per un treball merescut i no pas per haver guanyat un sorteig!

Després del discurs, finalment ha pronunciat les esperades paraules: "... i per tot això, li faig a vostè entrega d'aquest present." Sí, ja tinc un iPOD nano!! és tan petitet, tan poca cosa que encara el perdré!

I, ja que hi érem, un cop el pobre monsieur le directeur del Banc ha acabat el discurset, ha canviat de rol completament i hem estat xerrant una estona sobre Mons, Barcelona, el temps, els belgues, les cerveses belgues... bé, sí, la típica conversa a les 3 de la tarda amb un director de Banc amb una copa de xampany.

4 Comments:

Blogger Anna said...

M'he oblidat de comentar que un dels motius principals pels que se m'escapava el riure durant el discurset és que els dos super clients que vaig portar al banc, ja han acabat el seu erasmus aquí, amb lo que ni tan sols són clients del Banc actualment... què trist! quin gran favor el meu :)

7:02 PM  
Blogger Sandra said...

jajaja!
cap comentari!!
jaja
bueno si, dos:
1. què tal lipodnano??
2. com es porta per aquí en Cirili?

9:09 PM  
Blogger Anna said...

ranra, l'ipod nano molt rebé!! és una cucada..i una pijada també! pots posarhi fotos, associar-les a cançons, fer que vagin passant en plan fade-out... pijades, vaja!

Marc, quin és el xiste de la iaia i el director del Banc?? >:S

11:33 AM  
Anonymous Anonymous said...

Estàs ocutant informació....
has de donar les dades de participació.

11:12 PM  

Post a Comment

<< Home