El meu blog :)

Sunday, January 21, 2007

Paris...

He anat a passar el cap de setmana a París, a casa l'Ingrid, que ara s'ens ha instal·lat allà.

Tercera vegada que visito la ciutat, tercera vegada que m'enamora. París és una senyora capital, amb un no-sé-què que la fa especial.

Moltes gràcies, Íngrid, per l'acollida i pels dos dies de turisme per avingudes, carrers i carrerons per la ciutat de la torre Eiffel, el Moulin Rouge, Montmarte, Notre-Dame i un llarg etc



París



Soirée chez Ingrid, amb alguns dels seus amics de l'erasmus




Ingrid i jo... a París



Què gran que és París...





Per acabar, gent que aprofita el que queda del Ciril per practicar un nou esport, devant de Trocadero... Monopatí, vela i a córrer! Suposo que es podria dir alguna cosa així com Wind-skating :)


5 Comments:

Anonymous Anonymous said...

uoooooooo!! q xules les fotus nenes!! i segur q el finde tb! mnalegro q tot i trens cars i demés al final poguessis disfrutar dl finde a Paris q volies!! jo tb vull anar a veure l'ingrot!! l'ingrid et llegeix?? be...prometo q si algun dia arreglo els meus lios i fai Diplom a T-Systems, tindre calerons i vinc segur!!:D

12:13 PM  
Blogger Sandra said...

eeei!! que xuli!! quina ilu no? paris.. mmm... jo també Ingrid, a veure si tinc un foradet per venir a visitar-te un cap de setmana com déu mana!
un petonet a les dues!

12:18 PM  
Blogger Anna said...

L'ingrid em fa l'efecte que no sap ni què és un blog.. :p

Gran cap de setmana a París, realment :)

12:38 PM  
Anonymous Anonymous said...

Holaaa?
stem d proves!
Suuurt això??

xD


Maria

9:42 PM  
Anonymous Anonymous said...

Homeeeee
a mi em posa que l'altre comentari ha sigut publikat, spero que akest tb ho siguiii ;)



Ke konsti ke l'últim kom vaig scriuree eeeeh!!


Skype=kk!!

mmm... PArís!! Fotos makíssimes
I xl ke veig t'ho has passat geniaaal
jo tb hi vull anar un dia!
Ke amb ls papes kuan hi veu anar em vau deixar de paquet a casa ls avis :S



X ki a Barna van baixant les temperatures (no massa s'ha d dir...)
I la vida segueix igual...
un llit buit al costat x deixar-hi les coses..
més calaixos x mi....

Xo... cada cop em torno més rara...
ja ke no et tink a tu x parlar a les nits em poso a xerrar amb en mik o la tortugueta ^^




Apa marxuu ke fan MAr de Fonsss!!!







Un petonaaaaaaaaaaaass d germana petita!!!








MAriauri^^



xD

9:47 PM  

Post a Comment

<< Home