El meu blog :)

Tuesday, February 13, 2007

Manque de temps

Gent... Aquests dies m'estic adonant que fer un blog no és només tenir coses a dir, sinó, a més a més, temps per escriure-les. Estic passant per la meva època erasmil més atapeïda de coses a fer des de que vaig arribar i no tinc temps per res.

Últimes activitats: la setmana passada vaig tenir 4 convidats a casa, divendres vaig marxar a passar el cap de setmana a Copenhague, avui és la famosa Soirée Erasmus que nosaltres organitzem pels belgues de la residència, demà la festa per acomiadar la Lorenza i la Simona que ja marxen i dijous arriva un nou convidat: en Xumi!!

A totes aquestes, últimament tinc força feinota al laboratori també. Així que us deixo, fins a la pròxima. Espero que sigui aviat...



Rellotge del revés, com els meus horaris, que estan tots girats

(de la botiga de souvenirs d'un museu a Copenhague)

1 Comments:

Blogger Sandra said...

Tu pots Nuuus! però.. un post explicant el cap de setmana no estaria malament... i un post de la Soiree aquesta.. i un resum de la visita de'n Xumi, va dona !! curra-t'ho! :P jeje
Muuuaaak! i milions d'energies positives per tirar endavant!

3:56 PM  

Post a Comment

<< Home