El meu blog :)

Monday, June 04, 2007

C'est le Doudou!


És el Doudou a Mons!

Perquè us en feu una idea els que no heu estat mai aquí, vindria a ser una festa "a l'estil" festa major a casa nostra. 5 dies de paradetes de menjar i beguda per tot el carrer, concerts, ambient fins altes hores de la matinada, molta, molta gent de totes les edats i de tot arreu de la Wallonie i la France.

I el que em fa més gràcia de tot és que la temàtica principal del Doudou és el combat entre St Jordi i el Drac, que té lloc diumenge al matí a la Grand Place. Combat que vaig haver de seguir per les pantalles gegants perquè entre la massa de gent i la meva altura, veure-ho en directe va ser completament impossible.

L'horari d'aquest cap de setmana ha sigut intensiu: l'aperitiu de divendres es va encadenar amb el sopar i amb el sortir fins que es va fer de dia, poques hores de son i tot un dissabte de barbacoa a casa una amiga belga, que es va encadenar amb la sortida de la nit fins que es va tornar a fer de dia, dues hores de son per ser aviat diumenge a la Grand Place i veure el combat, que va anar seguit de tota una jornada a l'aire lliure, un banquet a la facultat i més festa fins al vespre... aquesta nit ja no hem arribat a veure sortir el sol, les forces s'han acabat abans. Per sort, el dilluns de Doudou és festiu a Mons, cosa que m'ha permès no anar a treballar i recarregar les piles.

Et pour ceux qui sont déjà partis de Mons, notamment mes amies italiennes, franchement c'est dommage que vous avez raté ça!! Ça été davantage la fête la plus chouette que j'ai vécu ici à Mons! et vous n'arrivez pas à imaginer comment la tranquile ville de Mons a changé ces jours-ci... c'est incroyable!L'année prochaine on revient, toutes ensemble ;) Et en spécial pour Ari, qui adore faire des dizaines de photos, voici quelques collages:


Barbacue chez Olivia

Mons: la nuit, le jour...

4 Comments:

Blogger Sandra said...

uooo!! quin post més xulo!! i quines fotos!! quina enveja.. us heu pogut banyar??? aquí hi fa fred!!! MIl muaks guapa! A mi ara també em toca recuperar forces :D Descaaans!!!

7:43 AM  
Blogger ...ary... said...

merci pour les collages...
je suis un peu triste pour ne pas être là avec vous pour faire la fête...mais je vous pense souvent...
je vous aime bien...
bisous a tous!!!

10:37 AM  
Anonymous Anonymous said...

c'est vraiment un dommage.. :(
mais moi aussi je vous aime bien..
bacino!!
on se vois en septembre!!!!

12:19 PM  
Anonymous Anonymous said...

Gracies per bloc intiresny

12:02 AM  

Post a Comment

<< Home