El meu blog :)

Tuesday, April 10, 2007

Dedicat als telecos

Avui m'he estat passejant pel Campus Nord. Hi he hagut d'anar per portar al mític Cpet el meu Projecte Final de Carrera perquè me l'imprimeixin segons els estàndards UPCeros.

És estrany de veure que allà on hi has passat tants bons moments, ara no hi queda pràcticament res amb què identificar-s'hi. Les cares de la gent del Poli m'eren completament desconegudes, tot i que hi podia reconèixer colles com la nostra, dinant: uns quants amb tupper, amagant-se dels cambrers, altres entrepans de la FIB i alguns, pocs, els més agosarats, un plat combinat de la cuina del Poli.

Casualitats de la vida, avui justament venien la Distorsió. En un rampell de nostàlgia he decidit acostar-me a la paradeta del bellmig de la plaça del mig i comprar-me-la, "a veure què fan de bo, encara"...

- "És la revista de l'escola de Telecos"- m'ha dit tot amable un nenet jovenet que la venia quan m'he acostat a la parada

- "Ho sé, ho sé" - he pensat -"la llegia abans que tu sabessis que existia, petit mocós"

I com són les coses, resulta que avui era "Edició especial 35 anys de Distorsió"! De manera que m'han obsequiat amb Bocamolls dels anys 90, sempre amb en Cubarsí com a profe estrella. També hi ha una recull d'entrevistes, i un top bottom 100 dels top 35, amb les 10x10 formes de tallar amb un teleco (nosaltres sempre tan orgullosos de haver fet els estudis que hem fet...)
I un recull especial de "Las estrañas aventuras del hombre efervescente"... i d'en Iceman!

El nivell continua sent el mateix:

Alguns motius "para cortar con un teleco":
  • Ya no es como al principio, al principio sólo te importaba "IO"
  • Antes me divertías... hasta que me di cuenta que hablabas en serio
  • No me importa lo que hagan los profes en tu carrera, ¡por ahí no!

També serveix per llegir Bocamolls de la Sayrol que l'any 2005, després de veure un full de propaganda d'una acadèmia, va dir coses com "jo us ho faig tot gratis"... i ara és la dire ;) O declaracions d'en Sardà a l'entrevista on, quan li pregunten el perquè del rifi-rafe pemanent amb Distorsió, els titlla de "precursors de la COPE"..jeje.. sempre amb el seu humor àcid aquest Sardà!

Total, que aquesta Distorsió m'ha proporcionat (i em proporcionarà encara) bones estones d'entreteniment... 35 anyets, tenen xixa!

Malhauradament, llegir-la al sofà de casa no té la mateixa màgia, ni fa la mateixa gràcia, que fer-ho tots junts a les taules del Poli amb un bon solet primaveral...

5 Comments:

Blogger Anna said...

provant, provant, 1,2,3...

ieps! ja es pot postejar!

11:12 AM  
Anonymous Anonymous said...

nenaaaa! estic a la feina i mhe emocionat...xo d veritat! si puges d nou a la uni jo tb vull una distorsio!! o porta-la a Stockholm quan ens trobem! recordo q quan vau venir a Da en munti la duia...;´)
jopeeee...l’Apolo és mol guai...xo els moments al Poli han estat de lo millor d tota la carreraaa! muahs a tots*

2:35 PM  
Blogger uri said...

quinamucióo! jo tmb en vull una jolineees!!

jo només hi vaig estar 3 anyets en aquell camp d'extermini... però tmb vaig passar més estones al poli que cap alta cosa jeje! i us hi vaig conèixer a valtres!! que sou de les millors coses que m'han passat i segur em passaran mai de la vida!!! :_)

quan veniu a Estocolm?? veniu JA vaa! <;D

muacamuaca

12:16 AM  
Blogger uri said...

nuska!

per fi m'he instal·lat l'acrobat i he pogut llegir els acknowledgements! que macus nena! m'hemocionat i tot!!

para ja d'escriure coses emocionants que plorarée! ;_P

felicitats Anna, 1abraçada

7:29 PM  
Anonymous Anonymous said...

Sooort Nuuuusss Sooort!!!!
Aniràa moooolb!!

;)


De la teva millor i única geramanaaaaa!!

8:26 PM  

Post a Comment

<< Home