El meu blog :)

Thursday, March 08, 2007

Nova vida

Com ja tenia marcat al calendari des de ja fa un temps, el 4 de març era el dia del meu canvi de vida, el meu cap d'any particular, el dia de començar a dur a terme tot un seguit de bons propòsits (bonnes résolutions, com diuen en francès).

I per què el 4 de març? Bé, per dos motius. El primer, el 4 de març és el dia que marxaven els meus últims convidats Xevi, Andreu i Maria (em sembla que ja no tinc cap més visita...que jo sàpiga...). El segon motiu és que a finals de mes entrego el projecte!!!! Així que ja em toca espavilar una mica i posar-me a fer feinota. Redactar un bon treball en anglès no diré que sigui fàcil o difícil però, en tot cas, no és cosa de dos dies...

I per què faig el post avui i no el dia 4? Doncs perquè començar una nova vida no és tan ràpid ni tan fàcil. Tot canvi implica una trancisió i, en el meu cas, la trancisió s'ha manifestat en forma d'una grip que m'ha deixat tancada a casa fins avui (petites seqüeles d'un febrer sense parar...)

Bé doncs, així diríem que finalment avui, Dia Mundial de la Dona (casualitats?), comença la meva vida treballadora i responsable! Em queda només un petit sprint per ser enginyera.



Merci a tots els que heu vingut!!!!!

3 Comments:

Anonymous Anonymous said...

1 mes d vida responsable...e? no més q ens coneixem i acabaràs pujante per les parets!:P
menu, et pots permetre una festeta a la setmana jo crec...o una visiteta a la ciutat d l'amour...;)
muah*

3:23 PM  
Blogger uri said...

nuskaa... no juguis amb els meus sentiments!!!

GRR...

;*

8:59 PM  
Blogger Marc said...

anims amb la nova vida i a veure si la comences bé amb un finde ben divertit!!:)
fins ben aviaaaat!!!!:**

11:40 PM  

Post a Comment

<< Home