El meu blog :)

Friday, April 06, 2007

Dues germanes

Et voilà! Per fi a casa després d'un segon trimestre a Bèlgica.

Però abans de la rentrée, uns fantàstics dies amb la petite soeur Maria, que ha agafat per primer cop a la vida un avió per venir-me a veure!

Visites a Mons, bons menjars: musclos, frittes i xocolata, típic belga. Un dia flamenc a Bruges i Bruxelles i un dia Walló a Namur, la capital, i Dinant. Un dia ciutats, un dia muntanya i bons paisatges. En resum, tres dies més que complets.


Dia1: Bruges/Bruxelles... Xocolata i moules ;)

Dia 2: Ben acompanyades per Namur i Dinant


Les Auris per Bèlgica

4 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Germanotaaaaaa!!

Kin viatge eeeh!
Per mi ha estat geniaaal i he agafat un avió x primer cop ^^
Kins 4 dies intensos eeh!!

Bé que m'has ensenyat moolt bé el petit tros de Bèlgica que he pogut veure i els Belgues que he onegut mooolt simpàtics!!
Tu que hi vius é collons i m'estic platejant això d'anar a estudiar fora en una residència d'estudiantss eeeh jeje moolta festa veig jooo ^^

Aviam si marxu a fer la carrera de nosé que a fora!^^

Apalins que ja tornem a estar a la Catalogne (així?)!


Au revoir!

4:38 PM  
Blogger Sandra said...

Auris!! déu meu.... com ha crescut la marieta!!!! si ja li passes dos pams a ta germana!! jajaja
Quin iuiu m'ha donat al obrir el fotoblog... si hi ha fotos que m'ha costat saber quina de les dues éreu... cada dia us assembleu més!!
Quina ilu :D que vinguin els tets sempre fa ilu :D
i tornar a casona tabé, eh nus??
apa un petonas enorme!!!!!!
muuuuaaaak!

9:29 AM  
Anonymous Anonymous said...

jeje!! és cert! la Maria i tu sou clavadess! q fort! aix les grmanetes...daqi re la tenim al Razz o a laPolo dandolo todo tb;) qin peligro!
muah**

3:58 PM  
Blogger uri said...

que uai que va ser!!! <:_D

sí sí sí sí, en efecte un Hell històric :)

3:12 AM  

Post a Comment

<< Home