El meu blog :)

Friday, April 20, 2007

Ja sóc enginyera!

Bé doncs, un petit post per deixar constància que des d'ahir, 19 d'abril, Anna Auria és enginyera!

La presentació va anar molt bé, molt més solemne del que em pensava... Hi havia molta gent, tots els del meu departament de laboratori i altres departaments de la facultat també. Vaig fer-la en el temps previst i tal i com havia assajat. Les ronda de preguntes va ser bastant complicada i n'hi va haver un parell que no vaig saber pas contestar...però bé, ara ja està fet!

Em van posar un fantàstic 91,5/100 :)

Avui m'he pres vacances i dilluns... a treballar!

4 Comments:

Blogger Mireia said...

Felicitats!

4:20 PM  
Anonymous Anonymous said...

FELICITAAAAAAAAATSSSSSSS!!


Ara ha disfrutarr!!:)


Kina germana ke tink!!^^


(MAria)

9:34 PM  
Anonymous Anonymous said...

Felicitats!
Felicitations!
Congratulazioni!!!
Maintenant il n'y a pas solement super Lopez, mais il y a aussi SUPER ANNA!!
Bien fait!!
je suis vraiment content puor toi!!! je peux pleurer?! Mais no, c'est la fete!!!!!!!!
amuses te bien!
big bisous!
Cri

8:13 AM  
Blogger ...ary... said...

mitika Anna!!!
felicitations!!!
big bisous
^_^

9:43 PM  

Post a Comment

<< Home